Informacje ogólne

invenio sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://invenio.pl/

Data publikacji strony internetowej: 2021-09-06

  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 20.11.2024

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treść niedostępna

  • Brak opisów alternatywnych dla treści nietekstowej
  • Niewłaściwy kontrast tekstu i elementów interfejsu
  • Problemy z kolejnością i etykietowaniem elementów:
    – Elementy menu zwinięte nie są w pełni dostępne dla użytkowników klawiatury — brak opcji rozwinięcia za pomocą klawiatury lub etykiety „kliknij, aby rozwinąć”.
  • Brak możliwości zatrzymania ruchomych elementów na stronie:
    -Brak opcji zatrzymania animacji (np. paralaksy lub przesuwających się slajdów).
  • Niepełne informacje w formularzach:
    -Brak oznaczenia pól jako wymaganych, brak instrukcji co do formatowania danych (np. adresu e-mail) oraz brak oznaczenia błędów wprowadzania w sposób wizualny (np. czerwona ramka).
  • Brak mechanizmu pomijania powtarzających się bloków treści:
    -Skip link „Przejdź do treści” nie działa poprawnie.
  • Nieprawidłowy kod HTML:
    -Brakujące i zduplikowane znaczniki HTML oraz problemy z unikalnością ID elementów.

Ułatwienia

-zmiana wielkości czcionki,
– zmiana grubości czcionki,
-zmiana kolorystyki strony,
-zmiana kontrastu,
-podkreślenie odnośników

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 2024-11-21
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-11-21

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Patrycja Hołojda, . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 724 424 024. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, nastąpi najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniania dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Skip to content